شاعرانه

عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

شاعرانه

عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

شاعرانه

عجب حکایتی شده زیارت کربلا....!!

آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ب.ظ

۰

عشق من است

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۱ ب.ظ

من گدای حیدرم قنبر شدن عشق من است

زیر دست فاطمه نوکر شدن عشق من است


مست کردن آرزوی کهنه ی لب های من

باده ریز ساقی کوثر شدن عشق من است


خون بریزم با اشاره پیش چشمان علی

بی بهانه پیش او پرپر شدن عشق من است


با خودم باشد به دنبال عبایش می دوم

پشت حیدر راهی معبر شدن عشق من است


من همین که پشت این خانه بمانم کافی است

سائل روز و شب این در شدن عشق من است


من غلامی از غلامان علی باشم بس است

با گدایان علی دم پر شدن عشق من است


پای عشق آید وسط هر عاشقی سر می دهد

مثل مجنون می شود در عاشقی سر می دهد

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
محمدسعید طالبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی