شاعرانه

عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

شاعرانه

عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

شاعرانه

عجب حکایتی شده زیارت کربلا....!!

آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

۰

باده ی کوثر

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

باده ی کوثر زدم امشب دگر دیوانه ام

جام در دستم گرفتم راهی میخانه ام


تا سحر دور پیاله می کنم دائم طواف

سیزده تا جامِ شمع و من یکی پروانه ام


جز علی چیزی نمی فهمم شدم محو علی

مستِ صهبای ولایم با همه بیگانه ام


طاق ابروی علی محراب و چشمانش بت است

من چه می بینم !!  گمانم در دل بتخانه ام !!


چون حقیقت را ندیدند از تخّیل دم زدند

حافظا باید بگویم من خودِ افسانه ام


می زنم دل بر بیابان نجف با " یاعلی"

من علی آبادیم ، صحن نجف کاشانه ام


شب داراز است و قلندر می شود امشب علی

باده ی مستانه... دیگر می شود امشب علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
محمدسعید طالبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی