شاعرانه

عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

شاعرانه

عحب نفس گیر است هوای دور از تو بودن !!!

شاعرانه

عجب حکایتی شده زیارت کربلا....!!

آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

۰

آقا می رسد

دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸ ب.ظ

غم به پایان می رسد یک روز آقا می رسد

در میان آسمان ها ماه زیبا می رسد


با وجود ناخوشی هرگز نگردم نا امید

چون یقین دارم که یک روزی مسیحا می رسد


پیر ها مردن ... جوان ها پیر گشتن پشت هم

طول گرچه می کشد ایام ... اما می رسد


حال من در محضر آقا شبیه تشنه ای است...

که پس از عمری دویدن سمت دریا می رسد


می رسد آقا کنار کعبه با بانگ قیام

پرچم توحید در دستان آقا می رسد


می شود ذکر قیامش " یا لثارات الحسین"

با نوای " یاحسین" همراه سقا می رسد


بعد مکه می رود دنبال قبر مادرش

می رود سمت مدینه حضرتش تا می رسد


می رود تا که بگیر انتقام از قاتلین

او فقط به انتقام خون از زهرا می رسد


نوکری کردن فقط با اذن زهرا می شود

فاطمه راضی شود نامه به امضا می رسد


قلب من شش گوشه و روح و روانم کربلاست

من حسینی بودم و هستم ، نشانم کربلاست

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۴
محمدسعید طالبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی